لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های هرمزگان 

هرنگ جوان بستک و شاهد هشبندی حریفان خود را شکست دادند 



هفته اول لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های هرمزگان با انجام چهار بازی به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل، رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان با حضور ۱۰ تیم در دو گروه برگزار خواهد شد‌.
در گروه اول این مسابقات تیم‌های توحید کوهیج، پاس بندرلنگه، آرش حاجی آباد، هرنگ جوان بستک و ستاره جوان بندرخمیر با هم رقابت خواهند کرد و در گروه دوم تیم های ستاره انقلاب رودان ، شاهد هشبندی، ستاره مکران سیریک، کنعان میناب و آبفا بندرعباس با هم مصاف خواهند کرد. 
در دیدارهای هفته اول که با نام مرحوم جلیل باشام برگزار شد در گروه اول توحید کوهیج با پاس بندرلنگه بازی کرد که دو تیم به نتیجه مساوی دست یافتند. برای توحید کوهیچ عبدالباسط قاسمی و برای پاس بندرلنگه محمد نظامی گلزنی کردند. 
آرش حاجی آباد با هرنگ جوان بستک دیدار کرد که تیم هرنگ با پنج گل میزبان خود را شکست داد. 
متین خویشکار برای هرنگ جوان هتریک کرد و عامردیمر هم دو گل به ثمر رساند. در این گروه  تیم ستاره جوان بندرخمیر استراحت داشت. در بازی های گروه دوم شاهد هشبندی با ستاره انقلاب رودان دیدار کرد که این بازی در پایان نود دقیقه یک بر صفر و با گل بنیامین اوژند به سود شاهد هشبندی به پایان رسید. 
ستاره مکران سیریک با کنعان میناب بازی کرد که این بازی با نتیجه  دو بر یک به سود کنعان میناب دنبال می شد که بازی به دلیل این که آمبولانس از محل بازی رفت نیمه تمام ماند. دو گل کنعان را علیرضا دستگیر و محمد داوری و تک گل تیم ستاره مکران سیریک را محمد قاسمی زاده زد. در هفته اول در گروه دوم تیم آبفا بندرعباس استراحت داشت.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها